Najczęściej zadawane pytania

  • Jakie są godziny pracy Kancelarii?

Co do zasady, Zespół Kancelarii pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.  Wychodząc jednak naprzeciw Państwa potrzebom umożliwiamy kontakt z Kancelarią, w tym również spotkania, także w innych dogodnych dla Państwa porach po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym. UWAGA! Spotkanie w Kancelarii wymaga wcześniejszego umówienia terminu wizyty.

  • Czy Kancelaria udziale porad telefonicznych?

Nie, co do zasady, Kancelaria nie udziela porad telefonicznych. Wyjątek stanowią porady udzielane naszym Klientom w ramach stałej obsługi lub długotrwałej współpracy oraz bieżące porady i wyjaśnienia w ramach prowadzonej sprawy.

  • Czy Kancelaria udziela porad drogą elektroniczną?

Tak, istnieje możliwość uzyskania porady prawnej (w tym analizy dokumentacji sprawy, analizy pism urzędowych i pism procesowych itp., opinii prawnej) na następujących zasadach. Pytanie lub problem należy krótko opisać i przesłać – bez załączników i skanów dokumentów – poprzez formularz kontaktowy: link. Po wstępnym zapoznaniu się przez Nas z Państwa problemem otrzymacie Państwo wiadomość zwrotną z informacją, czy Kancelaria podejmie się udzielenia odpowiedzi, w jakim to nastąpi czasie oraz z wyceną usługi. Jeśli zaakceptujecie Państwo wycenę usługi oraz termin jej wykonania, otrzymacie Państwo fakturę. Po uiszczeniu należności, otrzymacie Państwo odpowiedź (poradę, analizę, opinię) drogą mailową w umówionym terminie.

  • Kim są Klienci Kancelarii?

Kancelaria dysponuje kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy z Klientem biznesowym, zarówno w kraju, jak i za granicą. Stąd w większości naszymi Klientami są przedsiębiorcy. Z usług Kancelarii korzystają jednak również Klienci indywidualni w sprawach takich jak m.in. sprawy spadkowe, rozwodowe, podatkowe czy sprawy karne.   

  • Czy spotkanie z prawnikiem jest możliwe wyłącznie w siedzibie Kancelarii?

Nie, w przypadku Klientów biznesowych możliwe jest również spotkanie w siedzibie przedsiębiorstwa Klienta.

  • Pierwsze spotkanie z Zespołem Kancelarii – jak przebiega? Jak należy się przygotować?

Podczas pierwszego spotkania z Zespołem Kancelarii następuje przedstawienia sprawy Klienta. W związku z tym, należy przygotować kopie wszystkich dokumentów istotnych w sprawie oraz uporządkować wszystkie niezbędne informacje, które należy Nam przedstawić. W zależności od rodzaju sprawy, podczas takiego spotkania możecie Państwo uzyskać poradę ustną. W przypadku spraw bardziej złożonych, wymagających analizy dokumentów, podczas pierwszego spotkania ustalony zostanie termin kolejnego spotkania lub dalsze działania w sprawie oraz wycena jej prowadzenia.

  • Czy pierwsze spotkanie z Zespołem Kancelarii jest płatne?

Tak, pierwsze spotkanie z Zespołem Kancelarii jest płatne według stałej stawki godzinowej. W przypadku spraw złożonych (takich,  które nie ograniczają się wyłącznie do porady ustnej podczas pierwszego spotkania), jeśli zdecydujecie się Państwo na korzystanie z usług Kancelarii w prowadzeniu sprawy, należność uiszczona za pierwsze spotkanie zostanie zaliczona na poczet całkowitej należności za prowadzenie całej sprawy.

  • Jaki jest cennik usług Kancelarii?

W Kancelarii obowiązuje stała stawka za pierwsze spotkanie z prawnikiem i poradę ustną niewymagającą analizy dokumentów. W pozostałym zakresie wycena usług jest zindywidualizowana i uzależniona od stopnia złożoności sprawy.

  • Czy istnieje możliwość skorzystania ze stałej obsługi?

Tak, dla naszych Klientów biznesowych przewidujemy usługi stałe, wyceniane w oparciu o indywidualne uzgodnienia według stawek godzinowych lub wynagrodzenia ryczałtowego.

Wpisy & Blog & Aktualności

Diligentia na bieżąco

familycywilne firmy2 firmy1wypadekspadkoweadmin karnefirmy budowlane